What a change!!!

Huvva, det är så hemskt att sitta och titta på bilder från tiden innan min graviditet och veta att man klagat på, ja...för tjock mage, för mulliga lår bla bla bla ja..ni vet ju! man är aldrig nöjd men jag lovar..får jag tillbaka min före detta kropp så ska jag ALDRIG mer klaga! + 11kg gör ganska mycket på min lilla kropp men jag skulle inte byta ut denna grav och den gåva vi har att vänta för allt i världen trots att mycket förändras på endast 9 månader.

 
                                     Haha, det är heelt sjukt vilket "bautamage" jag har idag, men inte länge till ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Du har ju superfin bautamage!:) Och den mjuka bullmagen är inte så hemsk när man ser på den lilla skatten som låg där i!

2008-09-03 @ 11:53:51
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0