Uppdatering från helgen

Update...


Igår efter frukosten begav vi oss till Solbacken där vi köpte en liten liten body åt Julius stl: 40/45. Han var ju inte så stor när han entrade världen (igår 2700 g, 48 cm ;). Sedan strosade vi runt på elektronikaffärer i jakt efter en videokamera. Det blev inget köp denna gång (undrar varför=P) men nästa månad ska vi köpa en och istället ska vi få låna systers kamera under förlossningen=)!

Vi brummade vidare mot schtàan och "T-magasinet" där jag köpte mig lite mer "hallonbladste" + mitt favoritte "rabarbergrädd" Mm!! Efter schoppingrundan var det dags att få träffa det lilla miraklet och väl på lasarettet  kom "alla känslorna på en och samma gång". Det känns så konstigt eftersom att jag och Malin har följts åt under heela graviditeten och sett varandras magar växa, jämfört oss med varandra, schoppat barnleksaker, pratat om allt som har med graviditeten att göra och nu när vi träffades senast senast så hade de sin lilla ängel i famnen. Jag känner mig så otrooligt ensam nu när alla redan fått sina små och 14 dagar känns som en evighet - här räknas varenda minut!


   
        Lilla Julius visade när det var dags att gå hem och detta gjorde han med att visa oss fingret=P


Efter besöket åkte vi vidare mot syster där det bjöds på gòfika och hockey. Vi erbjöds att stanna kvar så vi beställde pizza och såg fotbollen sedan spelade vi spel och såg på film. Det var så mysigt att få vara med syster det känns som att det var evigheter sedan trots att det "bara" var en vecka sedan. Det är lite trist när hon jobbar på dagarna nuförtiden!


Freddes skor är ute på en tur med systersonen Filip =P Själv har jag full shjåå med att räta upp ryggen på lilla sessan Saga som lärt sig att sitta helt själv :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Men snaart Frida, snaaart får ni träffa er stjärna!:) Å vad spännande det ska bli att se vad det är för någon som döljer sig där inne :)

2008-09-07 @ 11:03:14
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: elin

Ååå vilken sötnos, och vilka fina föräldrar! Hälsa och gratta Malin från mig! :)) Och snart är det också din tur..snart ;)

2008-09-08 @ 00:11:05
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0