Baka baka liten kaka

Jahapp, då har man varit duktig och bakat en massa bullar att bjuda på när folk, förhoppningsvis, vill komma och hälsa på när plutt*n tittat ut. Jag ska dessutom ta mig i kragen någon dag och baka lite småkakor för det är ju alltid lika gottigott, men med ett kakmonster i huset vet jag inte riktigt om de kommer att finnas kvar så länge *fniss*.

Sedan vi bakat, ätit, och klagat på magont begav vi oss till Solbacken och "Shape" där jag, utan freddes vetskap, gick lös på inredningsprylarna. Det blev faktiskt "bara" en "Buddha-staty" och den har jag faktiskt kikat på läänge + en duk till vardagsrumsbordet. När jag sedan förklarade för Fredde att det här var någonting vi verkligen behövde rynkade han lite frågande på ögonbrynen men nu är det så här att; "måste man så måste man"=P

Jag tog tag i dammsugningen som jag skjutit på i flera dagar och Fredde lagade min favorit lasagne till middag (dock inte lika god som mammas) ;) Men, efter att ha shjååat på hela dagen ska jag nu bege mig tillbaka till Malin och Claes där det bjuds på filmkväll.

 <Lite välrengöring av skomattan


                     Min älskling Buddha som jag så läänge velat ha ;)

Föressten Johanna så tycker jag att du och Lucas kan komma hit och frossa i bullar med mig någon dag!;)

Kommentarer
Postat av: Johanna & Lucas

Haha, det tackar jag inte nej till!!

2008-09-02 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0