En höna av en fjäder

Idag har jag och Malin slösat pengar på världens bästa/roligaste/dyraste affär "Barnens hus". Jag köpte nya bröstvärmare eftersom att de andra skulle ha fungerat bättre som bäddmadrass. De nyinköpa är alltså betydligt mindre och eftersom att gud valde att sätta lite extra hull på rumpan så blev det inte mycket över till brösten och jag får nöja mig med de minsta=P Jag har skjutit på att köpa amningsbehå in i det sista men eftersom att nu är "in i det sista" så blev det en sån också. Det är ju egentligen bättre att vänta till efter BF eftersom att mjölken ska rinna till och fylla ut boobsen men en måste man ju ha på BB iaf.

Ikväll ska vi nog kika förbi hos PappaAnnlou en sväng eftersom de varit borta i några dagar, Sthlm för att vara mer exakt. Lillebror har nog en heel del att berätta och det är alltid lika roligt att höra om hur en fjäder blir till en höna men ni vet ju kanske hur det är med sexåringar:

ISAC: "blablabla"

JAG: "Men isac nu tror jag att du hittar på litegrann"

ISAC: "oj, jag glömde hur det var men så här var det...bla bla bla"

JAG: "Men Isac så gick det väl ändå inte till?!"

ISAC: "Men oj jag glömde igen så här var det...blabla bla.

Det brukar alltså ta sin lilla tid men häärligt är det ;)

Nu har Fredde kommit hem så jag ska hjälpa honom med maten
kikar in lite senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0