Sömnlös natt och livmoderinflammation

Hej Hej!
Lånar nu min systers dator för att informera er om att vi lever! Lillan växer så det knakar och har ökat hela 2 cm på en vecka. Hon äter och äter och i princip enda trösten när hon är ledsen är brösten. Hon vill inte alltid äta när hon skriker men att ligga vid mammas bröst är nog det mysigaste som finns.

Inatt var gumman vaken heela natten och på morgonkvisten när Fredde vaknat gick han en långpromenad med henne så att mamma fick sova litegrann. Min älskling hade köpt (helt utan att jag påpekat det), mer tvättlappar och en ny amningsnapp åt mig=) Han är så fin mot både mig och Mollie och allt det där om att romantiken dör ut - DET STÄMMER INTE IN PÅ ALLA! Så var inte rädda att skaffa barn pga av detta för vår kärlek har då bara vuxit sig starkare och de tillfällen man får att vara ensamma är guld värda - JAG ÄR NYKÄR!

Sedan måste jag beklaga mig litegrann över att jag åkt på livmoderinflammation + urinvägsinfektion - GREAT! Nog har jag haft ont i magen och smärtan när de klämt på magen är obeskrivlig, jag har varit trött och frusit/svettas omvartannat så igår åkte vi in och checkade läget och jo...nog var det livmodern som spökade nog!

Aja, lite antibiotika och snart är man som en ny människa, huvudsaken är att lillan mår bra!

(tyvärr inga bilder idag heller, men snart..snart jag lovar!=)

Kommentarer
Postat av: Santa

Tråkigt med inflammationen :( Krya på dig vännen!



Men vad härligt att Kärleken brinner :)

Jag hoppas vi har sån tur som er, för att vara som nykär är ju det bästa som finns :D

2008-09-27 @ 22:15:01
URL: http://santantane.blogg.se/
Postat av: Alina

Godkväll! Kikar in* :)

2008-09-27 @ 22:19:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Louise

Låter som att vi haft det ungefär likadant då ;) Tur att amningsnappen fungerar för dig.. det gör den tyvärr inte för mig så mina vårtor är inte mkt att ha längre :p



Krya på dig vännen! Längtar så till att träffa er så hör gärna av dig när allt lugnat ner sig och du har lust att ses. Tusen kramar

2008-09-28 @ 07:33:15
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0