Små bäbisar,små bäbisar är lustiga att se...

God morgon världen!!! Idag är det lördag, solen skiner och vi ska ut på promenix. Vi ska gå till lasarettet och träffa Malin, Clas och lilleman som igår kom ut till världen. Jag måste erkänna att jag är väldigt avundsjuk på att de redan har fått träffa sin skatt. De var ju bara beräknade till nio dagar före oss och nu är det 15 dagar kvar innan BF + 20 dagars övergång för vår del. Aja, tur att man har många små söta att pussa på och som får en att lindra "suget" litegrann, perfekt när de gråter då kan man gå och lägga sig i ro och tänka "vad skönt! vi är då inte riktigt där än".

Igår kväll däremot höll jag på att genomföra mitt första "barn-stöld-försök" då lille Lucas var här på middag, med mamma och pappa såklart! Den lilla killen som "bara" legat och jollrat kan nu krypa och nog gör han ett och annat försök till att stå ibland också! Helt sjukt vad tiden tickar på och inom kort kommer väl vår "lill*" att be om att få låna bilen och att vi ska köpa ut sprit åt h*n också. Hursom haver, dessa små änglar kan man ju prata om i evigheter så jag avrundar här och kikar in lite senare så får vi se om det blitt någon bullbakning och "te-magasinet-runda" som vi planerat idag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0