Shopping på högsta nivå ;)

Hej hej=)!
Idag har vi varit på sta`n och shoppat loss och eftersom att lillan sov i vagnen som en stock fick mamma chansen att både prova OCH köpa nya kläder;) De kläder jag hade innan är på tok för stora eftersom att jag haft de under graviditeten och ser numera ut som den sjukhusrock jag hade på BB =P. Jag har nu eftre elva dagar gått ner 13,5 av de 14 kilo jag gick upp under grav och fler kilon ska bort kan jag lova för det är såå mycket roligare att köpa kläder nu när maggen är borta!

Annars leker livet och jag älskar lillan mer och mer för var dag, magdropparna har börjat göra underverk och saker händer för var dag som går. Nu är hon mer och mer vaken och ett litet leende (pga av gaser dock) får en att glömma alla sömnlösa nätter, skrik och kräkbyten mitt i natten=)

Jag är såå lycklig och skulle inte byta bort en dag med lillan (kanske en natt eller två...) men hon är det finaste och vi njuter av varje andetag hon tar!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad mysigt:)

2008-09-28 @ 19:50:30
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Josse & Nova

Ja visst är det kul när när man rasar i vikt=) Men då har det ju verkligen gått jätte fort för dig, lillan är ju inte ens två veckor=) Kram kram.

2008-09-28 @ 20:26:27
Postat av: Santa

va härligt att allt bara går toppen!! :D

och vad snabbt det går för dej att förlora dem där extrakilona, dunderfort!!!

Hör av dig , vore toppenkul att ses :)

2008-09-29 @ 13:29:02
URL: http://santantane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0