Mamma mjölkkossa

Hej svejs i lingonskogen! Lillan sover för tillfället och vi är och hälsar på hos PappaAnnlou för att tvätta av vår bil som man nästaninte ser numera pga av all pollen och smuts som klär den. Sedan är det ju också en anledning till att låna datorn för lite bloggning ;). Vår dator är lagad och kommer till veckan men förhoppningsvis imorgon så att vi får ladda ner och se hockeyn hemma.

Lillan sover som sagt efter en vakennatt vid mammas bröst. Jag var så trött igår kväll så jag lade mig och sov så fick hon suga bäst hon ville. Tyvärr ville inte lillan att mamma skulle sova så direkt jag stängde ögonen skrek hon - hon skulle se att jag var vaken! Därför väckte jag Fredde vid åtta på morgonen så fick han byta på henne och ta ut henne på en sväng i vagnen så att jag äntligen fick sova. Mollie sov som en stock de två timmar de var ute och gick men när de entrade dörren var det bara för mamma - mjölkkossan att göra morgon!

 När lillan sedan var mätt och belåten begav vi oss en sväng på stàn för att skriva under papper (faderskapsintyg) men kvinnan som har hand om detta var på semester så vi bokar en tid istället.

Ikväll blirè kalas då kusinen fyller år och jag håller mina tummar och tår för att sessan våran är på humör då ;)


  Sessan vill inte sova mitt i natten men när man ser på henne så kan man ju bara le=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0