Latkorv och Fredagsmys

Klockan är precis 20.00 denna Fredagskväll och jag har nyss vaknat. Efter att ha hämtat Fredde på jobbet kl. 16 åkte vi direkt vidare till Solbacken där vi köpte varsin korv m. bröd. Mätt och belåtna åkte i vidare hemåt och min underbara sambo bäddde ner en mycket trött Frida. När jag vaknade hade han bytt ut vår gamla äckliga toalettsits, tvättat och skurat toaletten. Väcktes gjorde jag klockan 19 då vi begav oss hit till pappa för att utföra lite tråkia ärenden (betala räkningar) på datorn och nu ska vi vidare mot hemmakväll där vi ska frossa i mysiga skräckisar o godis!.

Ha en suuper helg allihopa för det ska vi! Imorgon blir det kräftkalas hos mamma med halva tjocka och detser vi fram emot så på Söndag blir det, enligt mina planer iaf, att föda bebbe.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas allt går enligt planerna då ;) Jag tänker på er så mycket och håller alla tummar och tår!

2008-09-13 @ 04:02:37
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Santa

Låter som en trevlig helg, och tänk nu om bebben vill som du och kommer på söndag! Ouf, det måste vara riktigt spännande nu på slutspurten nu ju, man vet ju aldrig när det smäller :P kanske blir det idag ;)

kram på dig

2008-09-13 @ 11:19:04
URL: http://santantane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0