*Got Yà*

OOonej ingen bebis i sikte än iaf. Vi har lämnat in datorn på lagning för andra gången nu så därför har det varit öde här i bloggen. Perfekt tajming att lämna bort datorn va? Jo, telefonen har gått varm eftersom att jag inte bloggat på några dagar och ja, jag skulle så väldigt gärna vilja tala om att vi varit inne på BB och fött bebis men nej tyvärr!

Däremot så är livet en pest och pina just nu och att vara gravid är inte alltid så ljuvligt och glamoröst som det verkar. När man sedan går på stàn och känner sig ungefär lika sexig som man ser ut och folk kommer fram och kommenterar magen:

"Hjälp! Du ser ju sprickfärdig ut" ....... - Jo tack jag vet, hur tror du jag knner mig?

eller

"Men har inte du fött än? Nu kan det inte vara länge kvar du ser ju ut att ska föda närsomhelst!" - Jo tack!

eller

"Ohh herregud vilken mage! Är du säker på att det bara är en? - Jo tack det är faktiskt BARA EN därinne!

Ja....ni kanske förstår.....och att jag klagar? Det måste jag för jag vet inte vad jag ska göra det är 10 hela låånga dagar kvar till BF! Ni kanske tycker det låter lite så här efter 9 månader men varje dag är en kamp och då är 10 dagar väääldigt länge. Sedan räknar jag ju med att gå över sisådär 20 dagar också och innan dess hinner jag nog klaga 5 och 6 gånger till!




Jag känner mig ingefär lika attraherande som kotten tll vänster!

Kommentarer
Postat av: Johanna & Lucas

Har saknat dina inlägg! Och dig och Fredde hoppas vi ses snart!

Kram

2008-09-11 @ 12:05:41
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, hittade hit via föräldraliv. Vilken rolig blogg du har! Måste bara säga att jag förstår dig :-) Sådär hade jag det också då jag väntade barn, gud vad less man blev på att alla skulle kommentera hur man såg ut. Till slut blev jag så less så jag gav kommentarer tillbaka. Folk fattade oftast piken :-) Ett exempel: "Gud vilken stor mage, det kommer nog att vara en stooor bebis" Jaha, sa jag "och du ser lite glåmig ut, har du varit sjuk eller är du bara allmänt risig?" haha testa med detta

2008-09-11 @ 16:34:43
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0