Fredde will kill me!

Hej hopp i lingonskogen! Då är man hemma igen några tusen kronor fattigare efter lite shopping på möbelaffärer. Jag har en last som heter "Impuls-människa" och när jag får mina köp-il tittar jag inte ens på prislappen utan då handlar det bara om att köpa, köpa, köpa. Jag hade lite tråkigt idag efter BM-besöket och eftersom att klockan var så lite så tänkte jag att jag kan ju fara och bara "kolla" på någon vas till de plastblommor som bara legat och samlat damm i något år nu. Mina "titta-på-vas-planer" resulterade i vasen såklart, ett sängöverkast, en hallmatta, några doftljus och en pläd till sängen. Sedan kan ni ju tänka er hur billigt detta blev efter en tripp på "MIO", "EM" och "Matt-Tema" Fredde kommer att gå i taket när han kommer hem men, liite måste man få unna sig va ;)??

<<OOOPS! "I did it again"

Kommentarer
Postat av: Santa

Hehe, det vart en riiiktig shoppingsväng!! :D

Riktigt fina grejer som du ha köpt iaf :D

2008-09-04 @ 17:16:16
URL: http://santantane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0