En dag i "gula" poolen

Hej hej!
Sitter här i soffan och samlar krafter och motivation till bullbakningen som ska äga rum här hemma typ...NU.
Vi har varit på badhuset idag med alla de små. Syster och hennes familj, min lillebror och Fredde såklart, det största barnet av alla=P. Jag satt i barnpoolen och lekte och jo...det tar verkligen på att bada!. Vi åkte direkt vidare till Ersmark och hälsade på mamma och moster på jobbet men sedan var Frida riktigt trött efter den lååånga shjåååiga dagen så en timmes vilande gjorde susen! Fredde väckte mig kl. sex och hade våfflor med glass framdukat på bordet, mmm! som ett barn på julafton glufsade jag i mig mina våfflor och om magen va stor innan så jo, nu kan man tro att jag väntar tvillingar!

Just det...vi ska som sagt baka bullar och lite bilder från bageriet ska jag nog kunna bidra med lite senare...

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0