Aha, vi ska ju faktiskt in på BB snart!

Efter att inatt ha fått en liten vink om att vi faktiskt snart ska in på BB och föda barn så har vi fixat lite smågrejor här hemma som bara stått och väntat på att....eh...ja, bli färdiga. Vi har handlat hem kaffe i massor för jag antar att vi kommer att ha fullt hus här ett tag efter BF ;). Köpt nya batterier till min kamera och Billys panpizza till Fredde som han ska få leva på de dagar vi befinner oss på BB, packat ned några fler saker i BB-väskan (ej inte klar ännu, mina saker fattas), och växlat in pengar till parkingen. Sedan har vi även storskurat här hemma och jag har tvättat upp lite barnkläder. Så nu ska jag bara flirta lite med Fredde om att få köpa en videokamera som vi kan ha med för jag vill att han ska filma förlossningen (dock inte utrivningsskedet tack!).

Och..ikväll spelade Fredde sin sista "korpen-fotbollsmatch" vilket vi hade planerat att han skulle hinna innan vår lilla kotte skulle titta ut - PERFEKT! Men samtidigt som jag vill att h*n ska komma ut till oss nu och helst igår så måste det vänta ett litet tag till för den 11:e september har jag bokat matchpaket till halva tjocka släkten,13 pers, (AIK vs Löven) och den tänker jag INTE missa! Sedan ska vi ha kräftkalas den 16:e? Hos mamma så kanske den 17:e blir bra=)!!


                                "Lillmaggen" förra veckan  (v.37)


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej tokiz-unge! Kräftorna är den trettonde. Fjortonde blir ett bra datum för Molly-Milan att göra entre. Kramiz till er alla från oss alla...

OBS! Jag kom ihåg MILAN inte Milton;)

2008-09-02 @ 06:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0