6 dagar till BF..

Hej igen!
Nu är det "nära" hoppas jag med ynka sex dagar kvar till BF. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu annat än att längta, längta och åter längta! Imorse när vi fikat frulle a` 05.30 säckade jag ner mig i soffan framför TV:n med bena i högläge och en gosig kudde under huvudet. För första gången på många veckor har jag idag kunnat njuta av graviditeten. Trots "upp-på-toaletten-mitt-i-natten-springande" dryga 10 gånger inatt har jag mått så otroligt bra idag och värken i ljumskarna har strålat med sin frånvaro! Att det kunde vara så underbart att vara gravid utan smärta - helt sjukt! Dessvärre är det oftast så dagen före helvetet brakar lös alltså "lugnet före stormen" och vice versa men jag har fått njuta idag och just nu är det en dag i taget som gäller!

Vi har dessutom gjort klart det absolut sista innan bebbe-ankomsten så på "att-göra-listan "står nu bara städning, städning och åter städning. Idag har jag dammsugit och dammtorat hela lägenheten så imorgon blir det en rejl storskrubbning av toaletten och alla golv. Onsdag ska VI städa städskrubben vilket var Freddes förslag faktiskt och Torsdag börjar väl allting om igen=P På så sätt har jag ju någonting att pyssla med varje dag (även om det faktiskt finns roligare saker att göra - eller ?;)



Så här duktig var Fredde idag när jag lagade middag. Han spikade upp hyllor och gjorde i ordning åt bebis - ganska gulligt!

Nej nu ska jag åka och hämta Fredde på tennishallen och sedan är det sängen som gäller - Jag vet min plats=P



Sov så gott - för det ska jag göra :)!!

Kommentarer
Postat av: Johanna & Lucas

Men så fin skötplats!

Har ni köpt Inotyosalva? Den är jättebra för för rumpan! Den enda som hjälpt Lucas då han blivit röd!

Har du inget att göra på dagarna fårdu gärna höra av dig! Såkan vi fara och fika eller nåt.

Kram

2008-09-16 @ 09:15:59
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: Ann-Lou

Hej godingar. Ni är bara helt underbara i er väntan och längtan, så nu tror jag inte att ni kan städa mera hemma hos er, utan kom till Dammgatan med den energi ni har kvar (risken är annars att ni får det kliniskt) Kram Ann-Lou

2008-09-16 @ 21:20:11
Postat av: Ann-Lou

Hej godingar. Ni är bara helt underbara i er väntan och längtan, så nu tror jag inte att ni kan städa mera hemma hos er, utan kom till Dammgatan med den energi ni har kvar (risken är annars att ni får det kliniskt) Kram Ann-Lou

2008-09-16 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0