Nya tag

Hej du glade!....Nu har jag klagat av mig lite och vill bara uppmärksamma er om att jag INTE tänker strypa min dotter vilket jag nämnde i förra inlägget! Jag kom på att jag kanske borde klargöra det så att inte socialen står i dörren imorgon och ringer på för att någon läsare gjort en anmälan om barnmisshandel=)!

Hursomhelst så vet alla småbarnsföräldrar att vissa dagar är mer påfrestande än andra och jag tänker inte försköna något utan jag står för vad jag skriver och hoppas att andra kan pusta ut för att de känner samma sak ibland! Sedan vet ju alla att ska det jäklas så händer allt på en och samma dag oavsett om man har barn eller ej! Nu är jag iaf på gott humör igen efter att ha tyckt synd om mig själv en stund och frossat i kladdkaka. En sockerkick var allt som behövdes så nu leker livet igen och efter att ha fått finbesök av Lisa och Billy fick lillan somna i bilen då vi hälsade på "momme" och gammel-moster på jobbet. Fredde ligger nu i badet, sessan ligger klarvaken i sängen och filurar och själv sitter jag här och skriver av mig lite.

Jo föressten...positiva besked ifrån akuten och läkaren som konstaterade att allt såg bra ut "down there"=P. Jag blev så glad att allt var bra och att gynbesöket var över att jag helt glömde bort att fråga om magsmärtorna och vad dessa kan bero på eftersom att det inte rörde sig om ännu en inflammation vilket jag hade gissat på! Någon annan som haft liknande besvär efter grav???

Aja, nu ska jag möta John Blund och hoppas att han sparat lite sömnpulver åt mig för lillan verkar ha fått dubbel dos, hon vaknade inte ens när jag hostade till (hör inte till vanligheterna). Sleep Tight!!!!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag hade ont i magen efter graviditeten. Fick skit ont när jag ammade och det var för att livmoderna skulle dra ihop sig. Så det är säkert bara nått sånt. Men jag hade det några månader innan det gick över. Kram.

2008-10-16 @ 11:26:44
URL: http://jossela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0