Saneringsdags!

God morgon?! Sitter här i rumssoffan och knaprar i min lite frukost. Det här med att äta regelbundet som man så troget lovade sin BM att göra håller inte då brist på tid och motivation lyser med sin frånvaro. Men... det blir bättre...=)
Idag ska vi på ännu ett till kalas då lillebror fyller sex år idag. En hel smörgåstårta blev kvar efter gårdagens kalas så den suktar vi efter!

Nu ska jag skicka ut min familj på promenad så att jag själv får sanera här hemma. (dammråttorna, som visserligen mer liknar dammkatter, jagar ikapp på golven så jag tror att det är dags!)


 

Kommentarer
Postat av: syster yster

Tror nog inte ni har så många dammråttor hemma =) Ni har ju så fint jämt! Puss till mosters trollunge

2008-10-19 @ 19:48:33
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0