I`m back!

Äntligen har vi fått tillbaka datorn så nu ska det bloggas på högsta nivå ;)!!

Inatt har lillan haft en vaken natt (igen). Hon har helt vänt på dygnet vilket bidrar till NÅGRA ynka timmars sömn per dygn och orken börjar tryta. Inatt åt hon varannan timme och somnade inte om emellan målen utan gallskrek! Hon ville ligga vid mammas bröst men det vill inte mamma! (inte dygnet runt iaf). Fredde min ängel bar omkring henne inatt så att jag fick sova mellan målen och klockan fyra klev han upp med henne. 

Idag däremot har lillan inte skrikit utan bara sovit vilket bidrog till att mamma fick ta en fika med tjejerna på stàn medan pappa tog med Mollie på BVC för mätning och vägning=)
Efter stadsbesöket åkte vi vidare till Josse och lilla Nova för lite tjatter och fika och sista anhalten för dagen blev "Elgiganten" där vi hämtade hem datorn + att jag fick köpa en bärbar telefon och MED TOUCHSCREEN dessutom!=) Jag blev kär i telefonen och Fredde fick ge med sig - precis som det ska vara=)!!!

Nej nu ska jag gå och avlasta Fredde för lillan skriker så hon är hes=(
Jag kikar in med ett något roligare inlägg senare, lite bilder + förlossningsberättelsen.

Tjing tjing och bäbisskrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0