Party party!

I fredags hade vi som sagt "party party" vi syskon med respektive och det var lika roligt som ALLTID! Mollie sov sig igenom större delen av kvällen men det gjorde oss ingenting alls för då kunde ju vi lira gitarr och spela trummor under tiden ;) (lillan har aldrig sovit så djupt som då)


<"Mamma klär upp mig inför festen och lägg märke till min söta hårklämma som jag fått idag ;)"

<"Bäst på fest" !! (och...ingen protest ;)


   
Hela bandet samlat ;) Så otroligt skoj men nog är det lite svårt att hålla reda på alla knappar ( tre stycken) =P

Mollie vaknade dock när vi anlände hem och var vaken heela natten + dagen efter (Lördag). Idag (Söndag) börjar man känna av sviterna av för lite sömn men vad gör man. 05.20 vaknade lillan så vi tog ut henne i vagnen en sväng runt Moröbacke. Jo, det var väldigt mörkt i alla hushåll! Väl hemma igen insåg vi att vi glömt att ställa tillbaka klockan så 04.20 gjorde lillan morgon och vi med =)!

 Vi somnade om en timma när vi kom hem igen ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har en utmaning hos mig!

2008-10-26 @ 16:04:58
URL: http://minahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0