PANIK!!!

HJÄLP! Jag har panik inför visningen imorgon då det MÅSTE vara kliniskt här hemma! När lillan ska ligga i famnen, bäras och tjollras med heela dagarna blir det då definitivt ingenting gjort här hemma så farmor ska ha sessan ett tag imorgon och jag ska STÄDA, STÄDA och åter STÄDA. Toaletten har aldrig varit så skinande ren förut för den har jag "jobbat" med hela kvällen och imorgon återstår "bara" resten av lägenheten men...det är då!

Lillan sover ÄNTLIGEN! Hon sover max 10 h /dygn vilket är otroligt lite för hennes ringa ålder?! Aja, hon ska väl någongång komma på att SOVA ÄR SKÖNT =P. Vi tog en promenix med Malin och Julius imorse och hamnade på Eddahallen där kusen spelade innebandy. Mollie var på ett nästan strålande humör och detta gör att jag kanske vågar mig ut i civilisationen någon fler gång ;)

Nej nu måste jag äta mig någon middag, Mollie har sovit i snart en timma och vaknar närsomhelst!

Tjing Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0