Barnvakt och sanering på högsta nivå!

hej hopp! Imorse fick vi mess från lillans farmor som tyckte att vi kunde komma förbi en sväng idag på hennes lediga dag. Mollie, som jag tror hörde när jag pratade med Fredde igår om hennes temprament, var som bytt idag och på ett strålande humör! Vi knölade in oss i bilen och brummade till Kåge där även gammelmormor var på besök (freddes mormor). Lillan ska stanna där några timmar medan jag storstädar här hemma. Det känns så konstigt att lämna bort henne och så här efter 40 min håller jag på att sakna ihjäl mig efter henne men...det behöver ju städas inför visninarna också så då får farmor rå om lillan under tiden och eftersom att Mollie får flaska nu och inte har blivit mammig och pappig än så passar det ju yppans att börja lära henne att vara med andra också.

Nä...här kan jag ju inte sitta och söla, bäst att sätta igång med saneringen! 
Hörs ikväll!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0