God lördag!

Oj vilken härlig dag! Solen strålar, kaffet brygger och fåglarna kvittrar....(not). Istället har farbor tö-väder kommit för att stanna, kaffet är slut (orka?), och fåglarna har väl frusit ihjäl vid det här laget! Men....vi spiller inga tårar för det utan istället ringer vi och väcker upp halva bekantskapskretsen i hopp om att någon vänlig själ vill tillbringa denna lörDAG med oss!
Malin var öppen för förslag så nu sitter jag här och rullar tummarna i väntan på att bli uppringd.

Jag har även hunnit titta igenom mina kläder i hopp om att orka rensa ur, jag öppnade garderobsdörren, suckade och stängde igen - någon villig?
Däremot fick jag syn på socklådan och det var en salig blandning måste jag säga! Jag är sockfanatiker men hinner inte använda hälften, de är dock väldigt söta att titta på!=P

 << Inte ett enda par utan någon krumelix på!


Trollie som gjorde morgon klockan sex imorse ligger vaken och filosoferar i sin säng - "jag får inte somna, jag får inte somna jag får inte somna"  ....hon somnade =)!


 
                                                                                      "Visst ser jag trött ut ;)?"

Sedan har jag hunnit prata med kyrkan idag också angående Mollies dop som vi hoppas kommer att äga rum på trennondagen (vi ska ringa igen på Måndag). Men tanten i andra luren fick mig att känna mig som tio år igen då jag lyfter på luren, presenterar mig och hon frågar:

"Ja hej, inte har du mamma eller pappa hemma?"
 
- Eh, ja alltså jag ÄR MAMMA!

"Jaha thihi, okej"

- (stupid)

kan man bli mer förolämpad?=P


Ha en bra dag!=)

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja det är bara att du hör av dig, vi brukar inte ha så mycket för oss=) Kram

2008-11-15 @ 10:39:07
URL: http://jossela.blogg.se/
Postat av: mamma

Försöker att ringa och ringa men... Sköt om er!

2008-11-15 @ 12:02:06
Postat av: Helena

Ni får gärna ringa oss också... vi hittar ju sällan på något tillsammans.

2008-11-15 @ 12:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0