Sommar & sol och rödbrända kinder

Idag har vi umgåtts med mamma, moster, kusiner, syster och hennes tre små i husvagnen i "Danielsten". Vi kom dit - åt lunch och sedan spenderades resten av dagen i den stekheta solen. Jag som hade bestämt mig för att inte bada, eftersom att jag knappt kunde gå, kunde inte hålla mig då badtemperaturen låg på 22 grader i vattnet. Ni som befann er i detta område kring badet idag kan vara lugna för det var ingen sjöelefant i vattnet. Det var bara lilla stora jag som plaskade omkring bland de andra barnen!

 

 
Vi stannade iaf över på middag då mamma bjöd på pizza men sedan tog vi "svarta faran" och brummade hem för då blev Frida plötsligt jättegravid och behövde hem och vila=P. Jag tog en "power-nap" och fredde fixade avloppet innan vi åkte och hälsade på hos Tony & Carro alltså Johannas syster och hennes sambo. De bodde riktigt fint och hade byggt en stoor altan där vi satt och mös tills kylan tog över då vi gick in istället. Hemma var vi inte fören 23.30 och Fredde den stackaren börjar om att jobba imorgon.



Nu ska jag väcka upp honom igen för han måste tyvärr hjälpa mig att lägga till mig i sängen (gör för ont för att klara av själv) och sedan ska jag sova lääänge imorgon, kanske till nio om jag har tur ;)

natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0