Jagad av kiss!

I afton åkte vi på "Solbacken" och inhandlade en hel del nya rengöringsmedel till hushållet eftersom att jag skurar toaletten varenda gång jag varit där (och jag skojar inte) så kalkavlösning, klorin, ajax mm slank ned i shoppingkorgen för det går åt som smör i solsken här hemma. Jag håller kanske på att bli tokig men jag har en kisslukt som förföljer mig var jag än går och värst är det här hemma. Jag öppnade skafferiet häromdagen och där luktade det kiss, jag dammsög i hallen och där luktade det kiss, jag klarar inte ens av att vara inne på toaletten en längre stund för hela toaletten luktar, enligt min mening, utedass och det värsta av allt - BARA JAG KÄNNER DET! Jag byter disktrasor efter att jag använt dem någon enstaka gång för de luktar kiss...*SUCK* ....håller jag på att bli totalt knäpp eller har det med graviditeten att göra?!? Jag hoppas innerligt på det senare för jag har det verkligen jättejobbigt och jag håller på att städa ihjäl mig här hemma!
Jag tror att jag fick någon sorts förbannelse när jag var i Ö-vik för där var det hundbajs som höll på att göra mig tokig. vart vi än gick så luktade det och jag luktade på allt efter tecken ifall någon av oss råkat trampa i det men jag menar...till och med inne på hotellrummet kom den där hundbajslukten ikapp mig och det var inte mindre jobbigt för Fredde som höll på att skämmas ögonen ur sig när jag inne på en finare restaurang utbrister:
"Men gud vad det luktar hundbajs här!"
Jag kom på mig själv ganska snart när personalen tittade snett på mig och efter det har jag hållit min bajs - och kissförbannelse för mig själv.

Men nog om kiss och bajsprat! Vi har faktiskt gjort annat än att skura "kisslukt" här hemma ikväll. Vi åkte iväg till Edda och golfbanan där jag sopade banan med Fredde och sedan kikade vi förbi hos pappa där Isac höll oss igång med sina tusen frågor om allt och ingenting. Visst är femåringar fulla av frågor och funderingar kring livet och visst har de mycket att berätta men munnen går i ett och det tar verkligen aldrig slut. Idolen "Fjedde" är dessutom alltid utsatt, för eftersom att han är så lång så kan han ju allt! enligt Isac alltså=P. Vi stannade kvar och såg en film på tv med pappa sedan åkte vi, i brist på annat att göra, ut till falkan - satt på bryggan och tittade på solnedgången och sedan hem för lite myspys framför TV:n. Så nu när dagen är fullbordad är det dags för oss två att sussa!



Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0