Från det ena till det andra...

Efter en häärlig dag på vitbergsbadet i Malin och Lindas sällskap så hämtade jag upp Fredde efter jobbet och vi begav oss hit till pappa där vi tvättade upp vår otroligt smutsiga bil. Utan några middagsplaner och utan någon brådska någonstans ikväll (hör inte till vanligheten) så bestämde vi oss för att stanna över på lite grillat och annat gott ;)

Jag tror sedan att jag tar med mig Fredde till golfbanan för en revanch efter förra gången då han piskade mattan med mig men idag känner jag att jag har de rätta slagen i handlederna=P
Nu ska jag gå ut och mysa lite med lillebrors kanin "Kasper" och invänta Ann-Lou och Isac som är på hemgående efter en dag i stugan.

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0