Ett första steg på vägen..

Kom just hem ifrån johanna och Krister där vi frossat i Tacos, film och en massa mys med lille Lucas. En häftig sak var att Fredde "lärde" honom att krypa idag. Lucas har varit nära ett bra tag nu men genombrottet kom när Fredde la en leksak framför hans ögon som han bromt ville ha vilket ledde till att han var tvungen att ta sig framåt och detta gjorde han genom att ta sina första "krypsteg". Åhh vad jag längtar tills vi har vår egen lilla krabat att mysa med och lära saker och ting! Fredde tycker att jag ska "kläcka" snart som han uttrycker det eftersom att han inte "står ut en dag till" utan sin lilla son eller dotter i famnen.

Det skulle faktiskt inte vara helt fel att fäntligen få träffa vår skatt ganska snart och sedan att bli av med alla dessa kremper skulle också uppskattas! Som sagt: Lill*ns revbenssparkar har lett till att mamma idag haft väldigt ont! Inte bara den vanliga ömheten utan minsta lilla rörelse har smärtat något så vansinnigt! När jag hostat, nyst, skrattat eller sträckt på mig har jag vrålat av smärta och nog undrar jag om lill*n "råkat" sparka liite för hårt någon gång idag för det här är helt sjukt och jag hoppas att det är bättre imorgon för annars vet jag inte vad jag gör. Gruvar mig för att lägga mig i sängen så vi får väl se hur det går. Steg upp 04.30 imorse så lite sömn inatt vore toppen!

Tyvärr hade jag inte så mycket mer att tillägga idag men:

Mamma: förlåt, IGÅR träffade jag mamma på ICA-MAXI bara så att ALLA vet=)!!  bättre så;)??

Bonusmamma: Vi längtar efter er också! Lycka till på tjejmilen imorgon, "ta inte ut dig så mycket" =) Och det är bara bra att du raggar läsare till min blogg =) !


Kommentarer
Postat av: mamma

Lite bättre känns det, men du kunde ju tala om för alla hur OOOTROLIGT snäll och rar jag är(fniss). Dessutom har jag lämnat din bloggadress till flera som alltid undrar hur det går för dig, så du har nog fler läsare än du tror. Kram till er alla tre:)

2008-08-31 @ 09:00:48
Postat av: mamma

Hej! Less på att vara gravid? Ta charmtrollet vi träffade på Maxi och låt Johanna föda en ny!!!

2008-08-31 @ 09:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0